Darrera actualització de divendres, 20 juliol 2018

nouLlistats provisionals admissió

FPB procès extraordinari

Podeu consultar les llistes en els arxius adjunts

Presentació de reclamacions en el centre de 1ª opció: fins el 24 de juliol

Darrera actualització de dijous, 19 juliol 2018

nouLlistats definitius admissió

ESO i Batxillerat curs 2018-2019

Presentació de reclamacions davant la Comissió Municipal d'Escolarització: Del 19 al 23 de juliol

Consultar el procediment per fer la reclamació fent clic damunt del document "Procediment reclamacions".

Matrícula ESO i Batxillerat

Els alumnes que han obtingut plaça han de formalitzar la matrícula el dia

23 de juliol de 9:00 a 13:00 hores

Previament hauran de replegar el sobre de matrícula a la consergeria de l'institut (ubicada al hall) i seguir les instruccions.

IMPORTANT: Si l'alumne no formalitza la matrícula perdrà la plaça adjudicada.

Acte d'adjudicació de vacants ESO i Batxillerat

El dia 27 de juliol, a les 9,00 h l'ESO i a les 10,00 h el batxillerat, a l'aula d'Usos Múltiples, s'adjudicaran les vacants existents als sol·licitants de la llista d'espera, que estiguen presents en dit acte. En cas de no acudir a aquesta convocatòria, es renuncia a l'adjudicació de dites places.

En cas de quedar vacants després de donar dret als sol·licitants de la llista d'espera, s'ofertaran a la resta d'assistents.

Per a poder participar s'ha d'anar correctament identificat amb DNI o Autorització (si és el cas) i aportar la copia de la sol·licitud (si s'ha participat en el procés d'admissió) i el requisit acadèmic d'accés.

Confirmar previament, en el centre o en la web, el 26 de juliol l'oferta de vacants

Darrera actualització de dimarts, 17 juliol 2018

nouLlistats definitius admissió CF curs 2018-2019

Podeu veure el llistat fent clic damunt de l'enllaç corresponent.

Es recomana també consultar els llistats definitius de NO admesos perquè, en alguns casos, s'indica el cicle on la persona SÍ ha sigut admesa, i en altres, el motiu pel qual no ho està.

Les RECLAMACIONS a les llistes definitives (fins al 19 de juliol) es faran davant la Comissió Sectorial de Formació Professional i via telemàtica (a traves de l'assistent telemàtic amb el mateix usuari de la sol·licitud). La persona interessada haurà d'adjuntar en format pdf, tots els documents segellats pel centre de primera opció (documentació acreditativa i sol·licitud d'admissió).

IMPORTANT: Si l'alumne no formalitza la matrícula perdrà la plaça adjudicada.

Matrícula

Els alumnes que han obtingut plaça han de formalitzar la matrícula segons el calendari adjunt:

18 de juliol de 9,00 a 13,00 hores

• CFGM Cures Auxiliars d'infermeria presencial.

19 de juliol de 9,00 a 13,00 hores

• CFGMEmergències Sanitàries SEMIPRESENCIAL

20 de juliol de 9,00 a 13,00 hores

• CFGM Farmàcia i Parafarmàcia
  • CFGM Emergències Sanitàries presencial

24 de juliol de 9,00 a 13,00 hores

• CF Grau Superior (tots)

25 de juliol de 9,00 a 13,00 hores

• CFGM Cures Auxiliars SEMIPRESENCIAL

Acte d'adjudicació de vacants

El dia 3 de setembre a l'aula d'Usos Múltiples, s'adjudicaran les vacants existents als sol·licitants de la llista d'espera, que estiguen presents en dit acte. En cas de no acudir a aquesta convocatòria, es renuncia a l'adjudicació de dites places.

Horari de l'acte d'adjudicació de vacants

• 9,00 h CF Grau mitjà presencial
  • 10,00 h CF Grau superior
  • 11,00 h CF Grau mitjà semipresencial.
Darrera actualització de dimecres, 18 juliol 2018

nouLlistats provisionals admissió ESO i Batxillerat curs 2018-2019

Per veure el llistat feu clic damunt de l'enllaç corresponent.

Presentació de reclamacions al centre del 12 al 16 de juliol.

Horari secretaria de 9h a 14h.

Darrera actualització de dimecres, 18 juliol 2018

nouLlistats provisionals admissió CF curs 2018-2019

Per veure el llistat feu clic damunt de l'enllaç corresponent.

Comproveu la nota del requisit acadèmic i la convocatòria en la que la vau obtindre (ordinària o extraordinària).

Termini de presentació de reclamacions al centre fins el 12 de juliol.

Horari de secretaria: de 9:00h a 14:00h

Es prega no telefoneu al centre per a preguntar sobre els llistats a fí d'evitar el col·lapse de la línea telefònica.

Més articles...

1. Admissió curs 2018-2019