Darrera actualització de divendres, 21 abril 2017

nouPUBLICADA ADMISSIÓ CURS 2017-2018

ESO I BATXILLERAT (Procés únic)

Presentació de sol·licituds: del  22 al 31 de maig

CICLES FORMATIUS GRAU MITJÀ I GRAU SUPERIOR (Procés únic)

Presentació de sol·licituds: del 25 de maig al 6 juny

FPB (Procés ordinari)

Presentació de sol·licituds: del 25 de maig al 6 de juny

FPB (Procés extraordinari)

Presentació de sol·licituds: del 12 al 17 de juliol

Més informació al menú SECRETARIA > ADMISSIÓ

Darrera actualització de divendres, 21 abril 2017

ADMISSIÓ CURS 2017-2018

ESO

L'alumnat de 6é de Primària procedent del centre adscrit no haurà de participar en el procediment d'admissió.

La resta d'alumnat que vulga accedir al centre per primera vegada, haurà de participar en el procés d'admissió presentant una única sol·licitud en el centre que demane en primera opció. La presentació de sol·licituds en més d'un centre, comportarà l'anul·lació de la mateixa.

• Vacants
  • Accés a l'assistent telemàtic d'admissió d'ESO

BATXILLERAT

• Accés a l'assistent telemàtic d'admissió de Batxillerat

CICLES FORMATIUS GRAU MITJÀ I GRAU SUPERIOR

• Documentació
  • Vacants
  • Accés a l'assistent telemàtic d'admissió
  • Llistes definitives

FORMACIÓ PROFESSIONAL BÀSICA (FPB)

NORMATIVA

En aplicació de la Llei Orgànica 2/2006, d'Educació (LOE), la Conselleria d'Investigació, Educació, Cultura i Esport ha elaborat normativa propia per tal de regular l'admissió de l'alumnat als centres públics i privats concertats en les ensenyances d'educació infantil, educació primària, educació secundària obligatòria, batxillerat, formació professional, tant bàsica, com de grau mitjà i superior.

Tota aquesta normativa, així com la resolució de cada Director Territorial on s'estableix el calendari i el procediment per a l'admissió de l'alumnat per al pròxim curs escolar 2017-2018, podrà ser consultada i descarregada en aquesta pàgina web a mesura que vaja establint-se.

Darrera actualització de dilluns, 27 març 2017

nouLlistats provisionals admissió Proves lliures 2017

Per veure el llistat feu clic damunt de l'enllaç corresponent.

Comproveu que esteu matriculats en tots els mòduls sol·licitats.

(NP = Matriculat | --  = No matriculat).

Reclamacions: del 9 de març al 4 d'abril (ambdós inclosos) mitjançant instància general en la secretaria del centre.

Darrera actualització de divendres, 03 febrer 2017

Llistats definitius admissió FPB Procès Extraordinari

Podeu consultar les llistes en els arxius adjunts.

Presentació de reclamacions davant la Comissió Sectorial de Formació Professional (Direcció Territorial d'Educació de Castelló Av. del Mar 23).: fins el 27 de juliol

Matrícula

Els alumnes que han obtingut plaça han de formalitzar la matrícula del dia 27 al 29 de juliol de 9:00 a 14:00 hores.

Previament hauran de replegar el sobre de matrícula a la consergeria de l'institut (ubicada al hall) i seguir les instruccions.

IMPORTANT: Si l'alumne no formalitza la matrícula perdrà la plaça adjudicada.

Acte d'adjudicació

El dia 2 de setembre a les 10:00 hores a l'aula d'Usos Múltiples, s'adjudicaran les vacants existents als sol·licitants de la llista d'espera, que estiguen presents en dit acte. En cas de no acudir a aquesta convocatòria, es renuncia a l'adjudicació de dites places.

En cas de quedar vacants després de donar dret als sol·licitants de la llista d'espera, s'ofertaran a la resta d'assistents.

Darrera actualització de dijous, 01 setembre 2016

Llistats definitius admissió CF curs 2016-2017

Podeu veure el llistat fent clic damunt de l'enllaç corresponent.

Es recomana també consultar els llistats definitius de NO admesos perquè, en alguns casos, s'indica el cicle on la persona SÍ ha sigut admesa, i en altres, el motiu pel qual no ho està.

Les reclamacions a les llistes definitives (fins al 22 de juliol) es faran davant la Comissió Sectorial de Formació Professional (Direcció Territorial d'Educació de Castelló Av. del Mar 23).

IMPORTANT: Si l'alumne no formalitza la matrícula perdrà la plaça adjudicada.

Matrícula

Els alumnes que han obtingut plaça han de formalitzar la matrícula segons el calendari adjunt:

22 de juliol de 9,00 a 14,00 hores

• CFGM Cures auxiliars d'infermeria presencial.
  • CFGM Emergències sanitàries presencial.

25 de juliol de 9,00 a 14,00 hores

• CFGM Farmàcia i parafarmàcia.
  • CF Grau superior (tots).

26 de juliol de 9,00 a 14,00 hores

• CFGM Cures auxiliars d'infermeria semipresencial.

27 de juliol de 9,00 a 14,00 hores

• CFGM mergències sanitàries semipresencial.

Acte d'adjudicació de vacants

El dia 2 de setembre a l'aula d'Usos Múltiples, s'adjudicaran les vacants existents als sol·licitants de la llista d'espera, que estiguen presents en dit acte. En cas de no acudir a aquesta convocatòria, es renuncia a l'adjudicació de dites places.

Pera poder participar s'ha d'anar correctament identificat amb DNI o Autorització (si és el cas). Si no s'ha apareix en la llista d'espera caldra dur també el requisit d'accés.

Horari de l'acte d'adjudicació de vacants

• 9,00 h CF Grau superior.
  • 9,30 h CF Grau mitjà presencial.
  • 10,30 h CF Grau mitjà semipresencial.