Admissió Formació Professional Bàsica

Curs 2017-18. Convocatòria extraordinària

Llistats definitius

Podeu veure el llistat fent clic damunt de l'enllaç corresponent.

Presentació de reclamacions davant la Comissió d'Escolarització fins el 26 de juliol. S'ha de fer via telemàtica. A traves de l'assistente telemàtic d'admissió i amb el mateix usuari i contrasenya.

MATRÍCULA: Una vegada admés definitivament caldrà matricular-se (del 24 al 26 de juliol). L'alumne haurà de replegar prèviament el sobre de matrícula a la consergeria (ubicada al hall) i seguir les instruccions que s'indiquen en aquest.

Si l'alumne no formalitza la matrícula perdrà la plaça adjudicada.

IMPORTANT!!  Acte d'Adjudicació de vacants el divendres 28 de juliol a les 9:30h.

Només hi ha vacants de:

• 1r d'Informàtica d'Oficina
  • 2n de Servicis Administratius

Per a poder participar en l'acte caldrà identificar-se correctament (DNI/NIE) i haver participat en el procés d'admissió.

Llistats definitius admissió ESO i Batxillerat curs 2017-2018

Presentació de reclamación davant la Comissió Municipal d'Escolarització: Del 19 al 20 de juliol

Recollir en consergeria l'imprés de reclamació i presentar-lo en l'Edifici Menador de la Plaça Hort dels Corders

Per veure el llistat feu clic damunt de l'enllaç corresponent.

Matrícula ESO i Batxillerat

Els alumnes que han obtingut plaça han de formalitzar la matrícula els  dies

20  i 21 de juliol de 9:00 a 14:00 hores

Previament hauran de replegar el sobre de matrícula a la consergeria de l'institut (ubicada al hall) i seguir les instruccions.

IMPORTANT: Si l'alumne no formalitza la matrícula perdrà la plaça adjudicada.

Acte d'adjudicació de vacants ESO i Batxillerat

El dia 28 de juliol a les 9:00 hores a l'aula d'Usos Múltiples, s'adjudicaran les vacants existents als sol·licitants de la llista d'espera, que estiguen presents en dit acte. En cas de no acudir a aquesta convocatòria, es renuncia a l'adjudicació de dites places.

En cas de quedar vacants després de donar dret als sol·licitants de la llista d'espera, s'ofertaran a la resta d'assistents.

Confirmar previament, en el centre o en la web, el 27 de juliol l'oferta de vacants

Per a poder participar s'ha d'anar correctament identificat amb DNI o Autorització (si és el cas), i el requisit acadèmic si no s'ha participat en el procés d'admissió.

Llistats definitius admissió CF curs 2017-2018

Podeu veure el llistat fent clic damunt de l'enllaç corresponent.

Es recomana també consultar els llistats definitius de NO admesos perquè, en alguns casos, s'indica el cicle on la persona SÍ ha sigut admesa, i en altres, el motiu pel qual no ho està.

IMPORTANT: Si l'alumne no formalitza la matrícula perdrà la plaça adjudicada.

Matrícula

Els alumnes que han obtingut plaça han de formalitzar la matrícula segons el calendari adjunt:

20 de juliol de 9,00 a 14,00 hores

• CFGM Farmàcia i parafarmàcia.
  • CFGM Emergències sanitàries presencial.

21 de juliol de 9,00 a 14,00 hores

• CFGM Cures Auxiliars d'infermeria presencial

24 de juliol de 9,00 a 14,00 hores

• CF Grau Superior (tots)

25 de juliol de 9,00 a 14,00 hores

• CFGM Cures Auxiliars d'infermeria semipresencial

26 de juliol de 9,00 a 14,00 hores

• CFGM Emergències Sanitàries semipresencial

Acte d'adjudicació de vacants

El dia 31 de juliol a l'aula d'Usos Múltiples, s'adjudicaran les vacants existents als sol·licitants de la llista d'espera, que estiguen presents en dit acte. En cas de no acudir a aquesta convocatòria, es renuncia a l'adjudicació de dites places.

Per a poder participar s'ha d'anar correctament identificat amb DNI o Autorització (si és el cas) i aportar la copia de la sol·licitud . Si no s'ha apareix en la llista d'espera caldra portar també el requisit d'accés.

Horari de l'acte d'adjudicació de vacants

• 9,00 h CF Grau mitjà presencial
  • 9,30 h CF Grau superior
  • 10,30 h CF Grau mitjà semipresencial.
Darrera actualització de divendres, 28 juliol 2017

Llistats provisionals admissió ESO i Batxillerat curs 2017-2018

Per veure el llistat feu clic damunt de l'enllaç corresponent.

Presentació de reclamacions al centre del 12 al 14 de juliol.

Horari secretaria de 9h a 14h.

Darrera actualització de dimarts, 11 juliol 2017

ADMISSIÓ CURS 2017-2018

ESO

L'alumnat de 6é de Primària procedent del centre adscrit no haurà de participar en el procediment d'admissió.

La resta d'alumnat que vulga accedir al centre per primera vegada, haurà de participar en el procés d'admissió presentant una única sol·licitud en el centre que demane en primera opció. La presentació de sol·licituds en més d'un centre, comportarà l'anul·lació de la mateixa.

BATXILLERAT

CICLES FORMATIUS GRAU MITJÀ I GRAU SUPERIOR

FORMACIÓ PROFESSIONAL BÀSICA (FPB)

NORMATIVA

En aplicació de la Llei Orgànica 2/2006, d'Educació (LOE), la Conselleria d'Investigació, Educació, Cultura i Esport ha elaborat normativa propia per tal de regular l'admissió de l'alumnat als centres públics i privats concertats en les ensenyances d'educació infantil, educació primària, educació secundària obligatòria, batxillerat, formació professional, tant bàsica, com de grau mitjà i superior.

Tota aquesta normativa, així com la resolució de cada Director Territorial on s'estableix el calendari i el procediment per a l'admissió de l'alumnat per al pròxim curs escolar 2017-2018, podrà ser consultada i descarregada en aquesta pàgina web a mesura que vaja establint-se.