Darrera actualització de divendres, 10 març 2017

nouLlistats provisionals admissió Proves lliures 2017

Per veure el llistat feu clic damunt de l'enllaç corresponent.

Comproveu que esteu matriculats en tots els mòduls sol·licitats.

(NP = Matriculat | --  = No matriculat).

Reclamacions: del 9 de març al 4 d'abril (ambdós inclosos) mitjançant instància general en la secretaria del centre.

Darrera actualització de divendres, 03 febrer 2017

Llistats definitius admissió FPB Procès Extraordinari

Podeu consultar les llistes en els arxius adjunts.

Presentació de reclamacions davant la Comissió Sectorial de Formació Professional (Direcció Territorial d'Educació de Castelló Av. del Mar 23).: fins el 27 de juliol

Matrícula

Els alumnes que han obtingut plaça han de formalitzar la matrícula del dia 27 al 29 de juliol de 9:00 a 14:00 hores.

Previament hauran de replegar el sobre de matrícula a la consergeria de l'institut (ubicada al hall) i seguir les instruccions.

Acte d'adjudicació

El dia 2 de setembre a les 10:00 hores a l'aula d'Usos Múltiples, s'adjudicaran les vacants existents als sol·licitants de la llista d'espera, que estiguen presents en dit acte. En cas de no acudir a aquesta convocatòria, es renuncia a l'adjudicació de dites places.

En cas de quedar vacants després de donar dret als sol·licitants de la llista d'espera, s'ofertaran a la resta d'assistents.

Darrera actualització de dijous, 01 setembre 2016

Llistats definitius admissió CF curs 2016-2017

Podeu veure el llistat fent clic damunt de l'enllaç corresponent.

Es recomana també consultar els llistats definitius de NO admesos perquè, en alguns casos, s'indica el cicle on la persona SÍ ha sigut admesa, i en altres, el motiu pel qual no ho està.

Les reclamacions a les llistes definitives (fins al 22 de juliol) es faran davant la Comissió Sectorial de Formació Professional (Direcció Territorial d'Educació de Castelló Av. del Mar 23).

Matrícula

Els alumnes que han obtingut plaça han de formalitzar la matrícula segons el calendari adjunt:

22 de juliol de 9,00 a 14,00 hores

• CFGM Cures auxiliars d'infermeria presencial.
  • CFGM Emergències sanitàries presencial.

25 de juliol de 9,00 a 14,00 hores

• CFGM Farmàcia i parafarmàcia.
  • CF Grau superior (tots).

26 de juliol de 9,00 a 14,00 hores

• CFGM Cures auxiliars d'infermeria semipresencial.

27 de juliol de 9,00 a 14,00 hores

• CFGM mergències sanitàries semipresencial.

Acte d'adjudicació de vacants

El dia 2 de setembre a l'aula d'Usos Múltiples, s'adjudicaran les vacants existents als sol·licitants de la llista d'espera, que estiguen presents en dit acte. En cas de no acudir a aquesta convocatòria, es renuncia a l'adjudicació de dites places.

Pera poder participar s'ha d'anar correctament identificat amb DNI o Autorització (si és el cas). Si no s'ha apareix en la llista d'espera caldra dur també el requisit d'accés.

Horari de l'acte d'adjudicació de vacants

• 9,00 h CF Grau superior.
  • 9,30 h CF Grau mitjà presencial.
  • 10,30 h CF Grau mitjà semipresencial.
Darrera actualització de dijous, 01 setembre 2016

Llistats definitius admissió ESO i Batxillerat curs 2016-2017

Presentació de reclamación davant la Comissió Municipal d'Escolarització: Fins el 20 de juliol

Per veure el llistat feu clic damunt de l'enllaç corresponent.

Matrícula ESO i Batxillerat

Els alumnes que han obtingut plaça han de formalitzar la matrícula el dia

20 de juliol de 9:00 a 14:00 hores

Acte d'adjudicació de vacants ESO i Batxillerat

El dia 29 de juliol a les 9:00 hores a l'aula d'Usos Múltiples, s'adjudicaran les vacants existents als sol·licitants de la llista d'espera, que estiguen presents en dit acte. En cas de no acudir a aquesta convocatòria, es renuncia a l'adjudicació de dites places.

Darrera actualització de divendres, 03 febrer 2017

Admissió Formació Professional Bàsica

Curs 2016-17. Llistats definitius

Podeu veure el llistat fent clic damunt de l'enllaç corresponent.

Una vegada admés definitivament caldrà matricular-se (del 4 al 7 de juliol). L'alumne haurà de replegar prèviament el sobre de matrícula a la consergeria (ubicada al hall) i seguir les instruccions que s'indiquen en aquest.

Si l'alumne no formalitza la matrícula perdrà la plaça adjudicada.

Si després del periode de matrícula quedaren vacants per renúncia o excedents es realitzarà un Acte d'Adjudicació el divendres 8 de juliol a les 9:00 h (es confirmarà prèviament  a la web).

Per a poder participar en l'acte caldrà identificar-se correctament (DNI/NIE) i haver participat en el procés d'admissió.