Darrera actualització de dimecres, 16 agost 2017

Llistats definitius admissió CF curs 2017-2018

Podeu veure el llistat fent clic damunt de l'enllaç corresponent.

Es recomana també consultar els llistats definitius de NO admesos perquè, en alguns casos, s'indica el cicle on la persona SÍ ha sigut admesa, i en altres, el motiu pel qual no ho està.

IMPORTANT: Si l'alumne no formalitza la matrícula perdrà la plaça adjudicada.

Matrícula

Els alumnes que han obtingut plaça han de formalitzar la matrícula segons el calendari adjunt:

20 de juliol de 9,00 a 14,00 hores

• CFGM Farmàcia i parafarmàcia.
  • CFGM Emergències sanitàries presencial.

21 de juliol de 9,00 a 14,00 hores

• CFGM Cures Auxiliars d'infermeria presencial

24 de juliol de 9,00 a 14,00 hores

• CF Grau Superior (tots)

25 de juliol de 9,00 a 14,00 hores

• CFGM Cures Auxiliars d'infermeria semipresencial

26 de juliol de 9,00 a 14,00 hores

• CFGM Emergències Sanitàries semipresencial

Previament hauran de replegar el sobre de matrícula a la consergeria de l'institut (ubicada al hall) i seguir les instruccions.

Acte d'adjudicació de vacants

El dia 31 de juliol a l'aula d'Usos Múltiples, s'adjudicaran les vacants existents als sol·licitants de la llista d'espera, que estiguen presents en dit acte. En cas de no acudir a aquesta convocatòria, es renuncia a l'adjudicació de dites places.

En cas de quedar vacants després de donar dret als sol·licitants de la llista d'espera, s'ofertaran a la resta d'assistents.

Per a poder participar s'ha d'anar correctament identificat amb DNI o Autorització (si és el cas) i aportar la copia de la sol·licitud . Si no s'ha apareix en la llista d'espera caldra portar també el requisit d'accés.

Horari de l'acte d'adjudicació de vacants

• 9,00 h CF Grau mitjà presencial
  • 9,30 h CF Grau superior
  • 10,30 h CF Grau mitjà semipresencial.