Magdalena a Aspropace

Com tots els anys, un grup d'alumnes del nostre centre i la professora Xelo Bru, ha acompanyat i gaudit d'un esmorzar magdalener amb alumnes del centre de paràlisi cerebral, Aspropace. La convivència entre ambdós grups ha sigut fantàstica i el matí molt divertit i gratificant per a tots.  Bones Festes!!!

aspropace

Dones (O)cultes

Amb l'objectiu de fer visibles alguns personatges femenins del món clàssic que, a pesar de les seues aportacions a la nostra cultura, la història ens ha amagat, l'alumnat de Llatí de 4t ESO ha elaborat una exposició amb pòsters informatius sobre sis dones gregues i romanes que us agradarà descobrir.  La podeu visitar al 2n pis.

dones ocultes

Representació teatral en la Setmana de la Dona

El grup de teatre del nostre centre DuraLexSedLex va representar el 15 de març el seu nou muntatge "CORAZÓN enTIERRA. La rebelión de Antígona" per a l'alumnat de 3r , 4t d'ESO, i de Batxillerat. Una original reflexió sobre les qüestions que ens planteja el mite clàssic, i que encara hui en dia tenen una gran vigència. La próxima representació tindrà lloc el 28 de març a València dins del Certamen Compitalia.

ññññññ

Darrera actualització de dilluns, 13 març 2017

ANA DE DIOS, ALUMNA DE 2BAHA, GUANYADORA DE LA FASE LOCAL (València-Castelló) DEL CERTAMEN CICERONIANUM

Divendres 3 de març dues alumnes de 2n de batxillerat humanístic acompanyades de la seua professora de llatí, van acudir a la Universitat de València per a participar en la fase local del Certamen Ciceronianum que organitza en Espanya la Sociedad Española de Estudios Clàsicos. Després de moltes hores d'estudi fora d'horari, es van enfontrar a la dura prova de traducció i comentari d'un fragment dels dircursos contra Catilina de Marc Tul.li Ciceró. (Aquesta activitat forma part del Taller d'altes capacitats).

Els resultats han acompanyat la seua dedicació: Ana De Dios ha realitzat el millor exercici, que serà enviat a la fase nacional; així mateix, Ainhoa Pegueroles, també del 2n humanístic, ha obtingut un meritori segon lloc, que els obri la porta a una possible participació en la final internacional que tindrà lloc a Arpino (Itàlia), ciutat natal de Ciceró, a primers de maig.
Enhorabona!

anadedios

Darrera actualització de divendres, 17 març 2017

Trobada amb alumnes de Nottinham

Durant aquests dies i aprofitant l'arribada d'un grup d'alumnes de Nottinham, alumnat de 2n i de 3r d'ESO ha realitzat una sèrie d'activitats amb ells per a inteactuar en anglés i castellà. El cap de setmana s'han trobat a l'alberg Argentina, on han jugat, ballat zumba, dinat junts i en definitiva, els han acollit i fet de guia pel nostre centre i per Castelló.

nottinham