Ecopoly

L'alumnat de quart d'Eso d'economia, aquest últim trimestre, ha treballat en un nou projecte dirigit pel professor Francesc Mezquita; es tracta d'un joc per aprendre economia d'una manera més senzilla i divertida. Si voleu jugar o per a més informació, sols heu d'enviar un missatge al correu: Es protegeix aquesta adreça electrònica contra correu brossa. Necessiteu el JavaScript habilitat per veure-la.

.

ecopolis

Lliurament de la recaptació de la Fira del Llibre

L'IES Matilde Salvador ha fet entrega de la recaptació aconseguida per l'alumnat i professorat d'FPB de la Fira del Llibre d'ocasió a la Fundació Aspropace. Un grup dels seus alumnes ens visitaren i passàrem una bona estona junts.

aspropace diners

Darrera actualització de dimecres, 18 juliol 2018

"El millor barri del món"

Dins del programa d'animació lectora hem portat a la contadora d'històries orals Tània Muñoz, que ha entusiasmat l'alumnat de primer i segon d'ESO i els ha encoratjat a llegir i escriure les aventures quotidianes.

Tania Muñoz

V Trobada de Teatre Jove

L'alumnat d'Arts Escèniques i dansa ha participat en la V Trobada de Teatre Jove a Castelló. Han viscut noves experiències en els diferents tallers de dansa, escriptura dramàtica, interpretació, veu i improvisació, impartits per grans professionals. A més, han conegut gent de l'IES Juan de Garay de València, amb qui han compartit els tallers.

trobada jove teatre

Excursió a l'Albufera

Una activitat molt interessant que té l'alumnat de 1r d'ESO és l'excursió que fan tots els cursos a l'Albufera. Organitzada pel professorat de l'àmbit sociolingüístic, passen una jornada fantàstica visitant un dels nostres paratges naturals més emblemàtics.

albufera 18