Darrera actualització de dijous, 14 desembre 2017

Teatre en anglés.

Dijous 7 de desembre, l'alumnat de 1r cicle va assistir en el gimnàs a la representació de "Sleepy Hollow" de la companyia Tourne teatre.

TEATRE ANG

Darrera actualització de dijous, 07 desembre 2017

Contra la violència de gènere.

L'IES Matilde Salvador pren partit en conscienciar i educar la comunitat educativa a favor d'una convivència de gènere sense violència de cap tipus. L'alumnat d'arts escèniques així ho va interpretar de la mà d'Elena Casanovas en l'espectacle "Miralls de realitat". A continuació, la diputada al Congrés, Marta sorlí, explicà i debatí sobre parlamentarisme i feminisme en dues xarrades, una per a ESO i FPB i l'altra per a batxillerat.

espect violencia

Darrera actualització de dijous, 02 novembre 2017

Ens han concedit la carta ECHE

Darrera actualització de dissabte, 28 octubre 2017

Jornades de talent i ocupació

Els passats 10 i 11 d´Octubre va tindre lloc l´activitat  “Talent  i  Ocupació” per a l'alumnat del Cicle Superior de Projecte de Edificació i FPB d´Administració.

La jornada que la Fundació Globalis realitza al llarg de la província amb el recolzament  de la Diputació de Castelló va constar de dos parts:

-  Un taller on es treballaren habilitats transversals útils per a la prompta incorporació al món laboral dels alumnes com la comunicació, el treball en equip, motivació…

-  A la segona part, emprenedors i professionals del sector van contar la seua experiència als alumnes per a que aquests  futurs professionals coneguen totes les opcions  i  s´apropen a la realitat del mercat laboral.

En les xarredes, participaren, entre altres,  Àngel Miquel Pitarch Roig, president del Col·legi Territorial d´Arquitectes de Castelló, Teresa Gallego, professora de la UJI i coordinadora del projecte eBrickhouse,  Alejandro Navarro, emprenedor amb la sua pròpia assessoria, i Manuel García director de Gesistra.

jornada talent i ocupacio

Darrera actualització de divendres, 01 desembre 2017

Taller d'arqueologia

El  17 i 18 d'octubre, l'alumnat de primer de l'ESO realitzaren un interessant taller d'arqueologia en el Museu de BBAA de Castelló.

arq