Darrera actualització de divendres, 23 juny 2017

Activitat multiaventura de 2n ESO

Per acomiadar el curs, l'alumnat de 2n d'ESO, amb els seus tutors, han gaudit d'una magnífica jornada d'activitats multiaventura en l'embassament d'Alcora.

multiaventura

Darrera actualització de dimecres, 21 juny 2017

Concert en la Fundació Aspropace

Any rere any, alumnat del Matilde Salvador fa el seu particular concert de fi de curs per al col·legi de la Fundació Aspropace.  Tant els més petits com els del centre de dia i residència poden gaudir de la música en directe. Com sempre, cal agrair a Judit Gual i Vicent Navarro la seua implicació per què aquesta activitat siga bonica i inclusiva. I agrair també al nostre alumnat, pel seu respecte, curiositat i estima cap aquest col·lectiu amb diversitat funcional.

concert aspropace

Darrera actualització de dilluns, 22 maig 2017

Acte de graduació de Segon de batxiller.

Divendres 19 de maig, a l'hotel Luz de Castelló, hem celebrat l'acte de graduació del nostre alumnat de batxillerat. En una cerimònia molt emotiva pel discursos de diferents alumnes, de Manuel Vivó, que se'ns jubila enguany, dels muntatges audiovisuals dels grups de francés i Imatge i so; i amb l'última actuació del grup d'Història de la música. Molt orgullosos del vostre pas pel Matilde Salvador.

graduació

Darrera actualització de dilluns, 22 maig 2017

Diplomes Olímpics d'Història

Dijous 18 de maig, les nostres alumnes Lavinia Ibrisin i Ana de Dios, acompanyades de la seua professora Xelo Albella, recolliren en la UJI  les medalles i diplomes acreditatius del primer i segon premi de l'Olimpíada d'Història i Patrimoni. Enhorabona xiques!!

olimpiques hist

Darrera actualització de dimecres, 31 maig 2017

DUES ALUMNES DEL MATILDE A LA FINAL INTERNACIONAL DE LLATÍ

Les alumnes de 2n de Bachillerat Humanístic del nostre centre, Ana de Dios i Ainoha Pegueroles, acompanyades de la seua professora de llatí, Mariló Limo, van viatjar fins Arpino (Itàlia) del 11 al 15 de maig per a participar en el Certamen Ciceronianum Arpinas, la final internacional de traducció de llatí per a alumnat d'últim curs de batxillerat. www.certamenciceronianum.it
Arribar fins allí és ja un gran premi i la recompensa a tots el esforços i a les hores de dedicació a l'estudi de la figura i els textos de Marc Tul·li Ciceró, un dels escriptors més grans i complexos de la literatura llatina. Aquest concurs representa també un punt de trobada entre alumnat excel·lent de quasi vint nacions. Les nostres alumnes van gaudir de l'experiència, participant en totes les activitats organitzades, practicant les llengües estrangeres que estudien i deixant en molt bon lloc el nivell del nostre centre. Esperem que per al proper curs tinguem més alumnes disposats a preparar-se per a aquest tipus d'activitats destinades la millora del nivell i l'enriquiment curricular.

arpino