Darrera actualització de divendres, 30 juny 2017

DuraLexSedLex homenatja Gloria Fuertes en el seu centenari.

Enguany es commemora el centenari del naixement de la poeta Gloria Fuertes, ben coneguda per grans i menuts. Així, després de concloure el projecte sobre Antígona el passat abril, el grup de teatre del nostre centre ha volgut retre-li un merescut homenatge, amb un breu espectacle basat en la seua vida i els seus poemes. Aquest nou muntatge es va estrenar en el marc de l'Acte de Cloenda del Taller d'Altes Capacitats celebrat el passat dilluns 19 de juny.
Si no heu pogut assistir, es tornanarà a representar al llarg del primer trimestre del proper curs. No us ho perdeu!

centenari gloria fuertes

Darrera actualització de divendres, 30 juny 2017

Lliurament dels premis Ciceronià a València

El passat dilluns 26 de juny, les nostres alumnes Ana De Dios i Ainoha Pegueroles de 2BAHA van rebre  a la Universitat de València els diplomes acreditatius com a 1ª i 2ª classificades en la prova del Ciceronianum organitzada per la secció valenciana de la "Sociedad Española de Estudios Clásicos". En aquest acte de final de curs la SEEC va lliurar, a més dels diplomes del Ciceronianum de llatí i la prova Parnaso de grec, els premis "Mundo Clásico" i "Ars Brevis" a personalitats i institucions destacades en el estudi i la difusió de la cultura i les llengües clásiques grecollatines.
Les nostres alumnes, a més de per les seues famílies, van estar acompanyades per la professora de llatí i la cap d'estudis de batxillerat del nostre centre.

premis ciceronianum
Darrera actualització de divendres, 23 juny 2017

Activitat multiaventura de 2n ESO

Per acomiadar el curs, l'alumnat de 2n d'ESO, amb els seus tutors, han gaudit d'una magnífica jornada d'activitats multiaventura en l'embassament d'Alcora.

multiaventura

Darrera actualització de divendres, 28 juliol 2017

Concert en la Fundació Aspropace

Any rere any, alumnat del Matilde Salvador fa el seu particular concert de fi de curs per al col·legi de la Fundació Aspropace.  Tant els més petits com els del centre de dia i residència poden gaudir de la música en directe. Com sempre, cal agrair a Judit Gual i Vicent Navarro la seua implicació per què aquesta activitat siga bonica i inclusiva. I agrair també al nostre alumnat, pel seu respecte, curiositat i estima cap aquest col·lectiu amb diversitat funcional.

concert aspropace

Darrera actualització de dijous, 06 juliol 2017

Acte de graduació de Segon de batxiller.

Divendres 19 de maig, a l'hotel Luz de Castelló, hem celebrat l'acte de graduació del nostre alumnat de batxillerat. En una cerimònia molt emotiva pel discursos de diferents alumnes, de Manuel Vivó, que se'ns jubila enguany, dels muntatges audiovisuals dels grups de francés i Imatge i so; i amb l'última actuació del grup d'Història de la música. Molt orgullosos del vostre pas pel Matilde Salvador.

graduació