Darrera actualització de dimarts, 19 juny 2018

INFORMACIÓ BANC DE LLIBRES

El CALENDARI de recollida de llibres de text serà el següent:

- Dimecres 20 de juny: Els tutors recolliran el lot de llibres (sense quaderns) en la seua aula de referència.
- Dimecres 4 de juliol: L'alumnat que haja de recuperar alguna assignatura pendent o que haja d'adquirir algun llibre per no tenir el lot complet reutilitzable, el tornarà al tutor/a, en la seua aula de referència.

L'alumnat que pertany al banc de llibres del curs actual, ha de reomplir les dues còpies del formulari de Conselleria de lliurament de llibres de text que es pot descarregar ACÍ. Serà imprescindible per mantenir-se en el Banc de llibres del curs 18/19 el lliurament del LOT COMPLET.

Si durant el curs 17/18 van participar i ara volen renunciar, també ho sol·licitaran telemàticament, aquesta renúncia no eximirà de l'obligació de deixar els llibres en prèstec del Banc.

Noves incorporacions al banc de llibres

L'alumnat que no participa i ara desitja incorporar-se al banc de llibres del curs vinent pot consultar la informació i accedir a l'assistent telemàtic des d'ACÍ

Darrera actualització de dimarts, 23 maig 2017

Normes d'ús i conservació del llibres

Podeu consultar les normes d'ús i conservació en l'arxiu següent.