Darrera actualització de dimecres, 13 setembre 2017

Lliurament dels lots als beneficiaris del Banc de llibres 17-18

Els lots del Banc de llibres seran repartits pels tutors en les aules de referència, el dia i hora de la presentació de cada curs, dilluns 11 de setembre.

Darrera actualització de dimecres, 13 setembre 2017

Alumnat participant en el banc de llibres 17-18

En el document adjunt podeu consultar el llistat de participants en el banc de llibres del curs 2017-2018 a data de 1-09-2017

Darrera actualització de dilluns, 18 setembre 2017

Llibres de text curs 2017-18

En l'arxiu adjunt trobareu el llistat de llibres recomanats per a ESO, Bat i FPB

Darrera actualització de dijous, 06 juliol 2017

Informació de Banc de LLibres

El calendari de recollida de llibres de text serà el següent:

• Divendres 16 juny: Els tutors recolliran el lot complet (sense quaderns) en la seua aula de referència.
  • Dimecres 5 de juliol: L'alumnat que haja de recuperar alguna assignatura pendent o que haja d'adquirir algun llibre per no tenir el lot complet reutilitzable, el tornarà al tutor/a, en la seua aula de referència.

Alumnat que pertany al Banc de Llibres 16/17

Ha de reomplir el formulari de Conselleria de lliurament de llibres de text que es pot descarregar des d'ací.

Serà imprescindible per mantenir-se en el Banc de llibres del curs 17/18 el lliurament del LOT COMPLET.

Si durant el curs 16/17 van participar i ara volen renunciar, també hauran d'omplir el formulari anterior i marcar l'opció de renúncia. Aquesta renúncia no eximirà de l'obligació d'entregar els llibres en prèstec del Banc.

Alumnat que vol incorporar-se al Banc de Llibres 17/18

Aquelles famílies que aquest curs NO HAN PARTICIPAT EN EL PROGRAMA, però volen incorporar-se per al curs vinent, hauran de presentar una sol·licitud de forma telemàtica que consta en la seu electrònica de la Generalitat (fer clic ací).

Les sol·licituds s'han de presentar al centre fins al 20 de juny. També han de reomplir el formulari de lliurament junt al LOT COMPLET de llibres.

Darrera actualització de dimarts, 23 maig 2017

Normes d'ús i conservació del llibres

Podeu consultar les normes d'ús i conservació en l'arxiu següent.