Darrera actualització de dimarts, 27 març 2018

Visita ASPROPACE

aspropace2                 aspropace3                    aspropace4

El dilluns 26 de març ens van visitar els alumnes del Centre Escolar de la Fundació Aspropace. Aquesta visita es troba dins de les activitats de la Fira Aèria, amb l'objectiu de la construcció d'un drone i la seua aplicació en la inclusió de totes les persones en la societat. Ja teníem moltes ganes de la seua visita, nosaltres hem anat al seu centre en diverses ocasions, i ara els ha tocat a ells. En l'IES els hem ensenyat com volen els drones, on treballem, tota la feina que estem fent, els hem entrevistat i hem pres decisions importants en el disseny. Per cert, la franja que indicarà la part davantera del drone serà BLAVA!
Moltes gràcies, sempre aprenem molt amb vosaltres!

Darrera actualització de dilluns, 16 abril 2018

IX Jornada d'Alumnes Mediadors de Vila-Real.

El dimecres 21 de març, part de l'equip mediador de l'IES Matilde Salvador (alumnes de 2nESO i 3rESO i alguns professors) van assistir a la IX Jornada d'Alumnes mediadors de Vila-Real.

cartel redi                         photocall redi

Alumnes Mediadors 2n ESO

2ESOmediador.redimensionada

Ja ha finalitzat la formació del grup d'alumnes de 2n de l'ESO.
Pròximament començarà el grup de 1r de l'ESO.
Enhorabona MEDIADORS!

Futurs mediadors

Durant el present curs escolar 2017-18 s'estan formant en mediació els  alumnes. S’encarrega d’aquesta tasca l’Ajuntament de Castelló, al nostre IES ho fa realitat Valentina. S’han seleccionat un grup d’alumnes de 2nESO, després de passar per totes les tutories, per a formar-se com a futurs mediadors. Després es farà el mateix amb els alumnes de 1rESO. L’objectiu és  que puguem mediar tant els alumnes com els professors.

Moltes gràcies per ser part del nostre Centre!

Darrera actualització de dilluns, 22 gener 2018

Què és la mediació?