Futurs mediadors 1ESO

futurs mediadors 1ESO

Ja ha començat la formació dels futurs mediadors en 1rESO. Desitgem que puguen molt prompte, formar part de l'equip de mediació!

Darrera actualització de diumenge, 29 abril 2018

Com pots sol·licitar una mediació?

bustia de mediaciófull de sollicitud

És molt fàcil. Damunt del taulell de consergeria trobaràs la bústia de mediació, i al seu costat el full de sol·licitud on pots contar el teu problema. Després només has d'introduir-lo dins de la bústia i esperar que un membre de l'equip de mediació es pose en contacte amb tu.

EL TEU PROBLEMA TÉ MEDIACIÓ.

III Trobada Co-Mediant

cartell co mediant redi

Co mediant alumnes redi

El dimarts 24 d'abril els futurs alumnes mediadors de 1ESO van assistir junt amb professors mediadors del nostre Centre a la III trobada Co-mediant de Benicàssim. Alumnes mediadors d'altres IES de la província de Castelló vam compartir les seues experiències. Els nostres alumnes van participar activament de les diferents activitats i tots van gaudir amb el musical "INSEPARABLES" representat pels alumnes de l'IES Violant de Casalduch. Una bonica experiència per repetir!

Visita ASPROPACE

aspropace2                 aspropace3                    aspropace4

El dilluns 26 de març ens van visitar els alumnes del Centre Escolar de la Fundació Aspropace. Aquesta visita es troba dins de les activitats de la Fira Aèria, amb l'objectiu de la construcció d'un drone i la seua aplicació en la inclusió de totes les persones en la societat. Ja teníem moltes ganes de la seua visita, nosaltres hem anat al seu centre en diverses ocasions, i ara els ha tocat a ells. En l'IES els hem ensenyat com volen els drones, on treballem, tota la feina que estem fent, els hem entrevistat i hem pres decisions importants en el disseny. Per cert, la franja que indicarà la part davantera del drone serà BLAVA!
Moltes gràcies, sempre aprenem molt amb vosaltres!

Darrera actualització de dilluns, 16 abril 2018

IX Jornada d'Alumnes Mediadors de Vila-Real.

El dimecres 21 de març, part de l'equip mediador de l'IES Matilde Salvador (alumnes de 2nESO i 3rESO i alguns professors) van assistir a la IX Jornada d'Alumnes mediadors de Vila-Real.

cartel redi                         photocall redi